החלקת קראטין במספרה של יהודה מזרחי

כל הדברים שחשוב לדעת

בשנים האחרונות החלקת קראטין הפכה להיות אחת הפופולאריות מבין רשימה ארוכה של החלקות. הסיבה לכך ברורה ומובנת, שכן מדובר על החלקה בריאה לשיער וככזו היא מותירה את השיער חלק, מבריק ומרשים. החלקת קראטין של חברת נובה קרטין היא אותה החלקה שזכתה לאישור של משרד הבריאות והיא אחת מסוגי ההחלקות המוצעות במספרה של יהודה מזרחי.

בהחלקת קראטין הרכיב העיקרי בו נעשה שימוש הוא חלבון הקראטין. החלקה של קרטנין יוצרת שכבה שעשויה ברובה מחלבון זה ומחליקה את השיער לאורך זמן.  משך ההחלקה כשעה וחצי (ולעיתים אף יותר). השלב הראשון של ההחלקה תמיד מורכב מחפיפה של השיער וייבושו. לאחר מכן, מורחים בהדרגה את חומר הקרטנין, משאירים את החומר על השיער לאורך כשעה (השיער חייב להיות פזור וחלק), לאחר שעה מעצב השיער ישטוף את חומר ההחלקה במים וידאג לייבש את השיער במחליק שיער (או בפן). פעמים רבות החלקה זו מכונה  'החלקה משקמת' וזאת משום שהיא משקמת שיער פגוע כתוצאה מהחלקה קודמת. ההחלקה מחזיקה כשלושה חודשים.

החלקת קרטין אותה מבצע יהודה מזרחי בסטודיו לעיצוב שיער בכיכר אתרים היא ההחלקה הנפוצה והעדינה ביותר שקיימת כיום. החלקה זו מתבצעת בעיקר על שיער פגום, כלומר שיער בעל היסטוריה של החלקות קודמות, גוונים, שיער דליל ועוד. הקרטין, שמהווה את אחד החלבונים, מצליח להוריד את נפח השיער, מעניק לו ברק והופך אותו לקל יותר לעיצוב. עם הזמן חומר זה יישטף מהשיער. תחזוקת ההחלקה מחייבת שימוש בשמפו ומרכך ייעודיים להחלקה זו, כלומר שמפו וקונדישינר כאלו שאינם מכילים מלחים.

במספרה של יהודה מזרחי החלקת קרטין מגובה ברישיון מטעם משרד הבריאות. מספרת יהודה מזרחי מציעה מגוון החלקות , אם מדובר על החלקה יפנית, אמריקאית, צרפתית ועוד. למרות כל זאת ההחלקה הפופולארית ביותר היא החלקת הקראטין וזאת משום שזוהי אחת ההחלקות הבריאות ביותר לשיער. בנוסף, הניסיון של יהודה מזרחי ועצם העובדה שהוא משמש מדריך ראשי של חברת נובה קרטין להחלקת שיער, מובילים לקוחות רבים  למספרתו.